Pink Bow Tie

Isnin, 3 Disember 2012

[k-movie]Don't Worry, I'm a Ghost

hye salam satu malaysia
kali ini ekin nak story ttg movie yang ekin tonton baru2 nie..
tajuk dia jer macam seram kan tapi x pun romantik dan sedih jer..




ni sinopsis dier.;-
The story about Moon Ki who was involved in an accident. When he wakes up, he does not remember his name, family members or where he lives. Along the way, he meets Yeon Hwa , who introduces herself as a ghost. The two lives and stories are intertwined.

biar ekin cerita biar paham sikit yer...cerita ni bermula dimana moon ki eksiden dan telah mengalami hilang ingatan.semasa beliau di balai polis tiba2 hantu perempuan telah muncul dan telah bercakap dgnnya dan moon ki terkejut kerana hantu itu telah memberitahu nama dan tempat tinggal moon ki dgn betul.semasa ia berpaling hantu itu telah hilang..


                                         hantu yang comel hehehe

semasa moon ki dirumah ..hantu itu sekali lagi telah muncul dan menyuruh moon ki mencari pembunuh yang telah membunuhnya..moon ki setuju keana tidak tahan dgn gangguan hantu ni..semasa penyiasatan berlaku moon ki telah mendapat sedikit demi sedikit ingatannya kembali tetapi didalam ingatannya terdapat wanita seperti hantu ini disampingnya sebelum ini .apakah misteri disebalik pembunuhan ini adakah kematian hantu ini ada kaitan dgn moon ki..siapakah moon ki ni sebenarnya dan apakah kaitan anatara mereka berdua.ekin x mahu cerita sampai habis nanti x best baik korang tonton sendiri okey ^-^





Tiada ulasan:

Catat Ulasan