Pink Bow Tie

Ahad, 30 September 2012

hero k-drama pilihan anda?

salam 1 malaysia hye apa khabar semua hari ini ekin nak tanya kat korang yang mana peminat k-drama ..siapakah hero pilihan anda..hero yang telah menambat hati anda dgn lakonan dan rupa paras yg cukup hebat sehingga mampu mencairkan hati yang keras hehehe ok bagi ekin hero k-drama pilihan ekin semestinya HYUN BIN..HYUN BIN..HYUN BIN ekin mmg minat giler kat hyun bin nie bukan ekin pandang rupa dia pun(ermm mestilah kan kan hehehe)tapi lakonannya yg mantap dlm setiap drama yg ekin tonton.. ekin mmg minat sampaikan dlm folder laptop sampai ada folder "gambar2 hyun bin" dan wallpaper laptop pun ekin letak pic dia heheheh
ekin start minat kat hyun bin nie masa first drama lakonannya yg ekin tgk iaitu "my lovely kim sam soon"
drama kedua yg ekin tonton drama hyun bin ialah"secret garden"
sebenarnya banyak lagi drama yang dilakonkan hyun bin tapi baru dapat jumpa 2 nie jer... buat pengetahuan umum skrg nie hyun bin tgh menjalani latihan tentera slma 2 tahun dan di jangka akan keluar bulan 12 nie.. apa2 pun ekin akan tggu drama hyun bin yng seterusnya dan lagi kalau anda perasan la kat blog ni ekin telah letak lagu dan lagu tu adalah nyanyian hyun bin heheh so sweet
ha nie citer ekin punya hero....siapa pulak hero kdrama anda?

4 ulasan:

  1. huhu.. Lee min hoo masa berlakon boy over flowers

    BalasPadam
    Balasan
    1. dgr citer ada citer terbaru lee min hoo ...

      Padam
  2. saya suka Gwang Soo! haha running man the best! hihi

    BalasPadam
  3. takde hero favorit.semua yang berlakon kita suka..! =D

    Singgah baca entry n follo sekali..=)

    BalasPadam