Pink Bow Tie

Jumaat, 25 Mei 2012

korean dvd ke 2:secret garden

citer nie aku ada juga tgk kat astro prima mcm best jer tgk iklan aku dgn kagumnyer berkata "wow best la citer pasal hero dier nanti akan bertukar badan dgn heroin dier..nie mesti tgk ni"... tapi aku tgk berapa episod jer sebab x sempat...masa toe tgk citer dah sekerat jalan so x faham la apa la duk diceritakan ni tgk hero dah hensem layan je la..heee tapi masa toe x kenal la sape hero dier tgk macam kenal...^_^ so pada suatu hari aku cari la pasal pelakon citer "my lovely kim sam soon "nak tgk pelakon dier ader berlakon citer apa lagi .cari la punya cari tiba kat wikipedia hyun bin ternampak la tajuk citer terbaru dier bertajuk"secret garden" la rupanyer dia ker hero citer toe .. apa lagi aku terus menyimpan hasrat untuk mencari dan membeli dvd secret garden toe kerana aku dah nak jadi peminat hyun bin heee walaupun terlambat..
aku pun cari di kedai dvd di sebuah supermarket..cari cari jumpa la ehem sekali tgk harga dia wow.RM 99.90...habis la duit simpanan aku nie.tapi x boleh nak lepaskan peluang nie..akhirnyer aku beli juga sambil mengambil baki sepuluh sen itu..x sabar rasnyer nak tgk balik nanti..
The drama tells the story of Kim Joo Won (Hyun Bin), an arrogant and eccentric CEO who maintains the image of seeming perfection, and Gil Ra Im (Ha Ji Won), a poor and humble stuntwoman whose beauty and body are the object of envy amongst top actresses. Their accidental meeting, when Joo Won mistakes Ra Im for actress Park Chae Rin, marks the beginning of a tense, bickering relationship, through which Joo Won tries to hide a growing attraction to Ra Im that both confuses and disturbs him. To complicate matters further, a strange sequence of events results in them swapping bodies.
episod 1 sehingga 15 memag kelakar yang kelakar bila mereka tertukar roh apabila minum arak yang mereka dapat di pulauu jeju semasa mereka sesat..masa nie la watak hyun bin akan menjadi gil ra im manakala sebaliknyer taerjadi pada gil ra im yng mana rohnyer adalah kim joo won..mcm2 eksiden lucu terjadi ...tapi diorang nie boleh kembali ke asal apabila hujan turun....yang kedua lucu apabila ketua gil ra im dan oska iaitu sepupu kim joo won tahu mereka tertukar roh... tapi bila dah masuk cd yang kelima iaitu episod ke 16 memang menyedihkan apabila percintaan mereka ni x direstui oleh mak kim joo won ni..macam2 mak cik ni buat untuk putuuskan hubungan mereka..rupanya kim joo won ni fobia naik lif kerana pernah tersangkut di dalam lif ketika berlaku kebakaran dan telah diselamatkan oleh bapa gil ra im tapi bapa gil ra im telah terkorban ..yang terharunya kim joo won sanggup mengantikan tempat gil ra im apabila ia koma kerana eksiden ketika pengambaraan. akhirnya mereka pun berkahwin dan lima tahun kemudian mereka telah mempunyai 3 orang anak.walaupun mak kim joo won x restui perkahwinan mereka tapi ia masih sayangkan cucunya...THE END bebrapa gambar hyun bin untuk tetapan mata hee

Tiada ulasan:

Catat Ulasan