Pink Bow Tie

Ahad, 7 April 2013

otak-otak

hye salam satu malaysia

tak kenal maka x cinta tapi untuk ini ekin ubah jadi tak rasa maka x suka..heheeh merapu jer lebih..apa la ekin duk merepek dgn kata2 nie..sebenarnya ekin nak cerita pasal makanan la..dulu ekin x minat langsung nak makan tapi sekarang dah mula suka ..apa dia yer ...

tadaaaa nie la otak2

dulu mmg x makan lagipun dekat sini susah sikit nak jumpa..
ekin mula makan pun masa tahun lepas..itu pun tauke tempat kerja dulu syorkan hehehe
masa tu bulan pose..waktu berbuka kita berbuka dekat gerai ..yer la ekin dulu kerja jadi penjual kuih (rindu waktu keje huhuhu)   tauke ekin suruh rasa ..dia beli kat gerai depan...
ermm ekin makan la dah orang bagi segan nak tolak..makan sikit ..lepas tu ermm sedap juga yer ..rasa mcm nugget ayam jer..masa nak balik tauke tu bagi lagi..bawa balik adik2 bukan nak makan diorang x suka ..apa lagi ekin yang makan semua hehehe..itulah x rasa tak tahu sedap ker x...cuba sendiri baru tahu..sekali makan nak lagi..hehehe dah macam iklan tv daaa.. ^_^

Otak-otak adalah isi ikan berempah di Malaysia. Ia terdapat di TerengganuPahangJohor dan juga di Indonesia, terutamanya diSulawesi, dan Singapura di mana ia dipanggil sebagai otah-otahotah atau otak.http://ms.wikipedia.org/wiki/Otak-otak




sumber: google


2 ulasan:

  1. Salah satu kegemaran aku ni..

    BalasPadam
  2. samelah...dulu x tau ape menatang otak-otak neh...skunk dah pandai makan...keh!!!keh!!!keh!!

    BalasPadam