Pink Bow Tie

Selasa, 26 Jun 2012

49 day

..dalam org lain duk sibuk bekerja aku yang penggangur nie ada masa untuk menaip di blog aku nie..heee tak adea citer apa just nak citer pasal baru2 nie aku tgh duk layan citer korea yang bersiaran di astro prima iaitu "49 day" pada pukul 4.00 -5.30ptg .citer nie mmg best bagi aku la sebab citer nie grene dia ialah Fantasy, romance..kadang2 kelakar juga..citer nie ttg seorang perempuan nie yang akan berkahwin x lama lagi telah eksiden dan dia x mati cuma koma jer ...dia juga telah berjumpa dgn utusan kematian yang mengatakan beliau x sepatutnyer mati kerana belum sampai masanyer oleh itu dia kena cari 3 air mata org yang betul2 ikhlas sayangkan dia..dia ingatkan senang jer nak mencari kerana dia boleh dapati air mata ni dari emak,ayah dan tunang ..akan tetapi sebenarnya tunangnya bukan seperti yang dia sangka kerana tunang dia ada affair dgn kawannyer sendiri ..dia telah diberi peluang untuk masuk ke badan seorang wanita yng hidupnya tidak tentu hala kerana kematian kekasihnya..so boleh ker dia dapat 3 air mata org yang betul2 sayangkan dia atau dia akan mati ..aku pun baru tgk episod ke5 ..citer nie ada 20 episod..tapikan aku dah cari kat internet episod akhir citer nie sebab x sabar nak tggu heee..akhirnya dia dapat juga air mata tu tapi dia akan mati juga...very sad ending

Tiada ulasan:

Catat Ulasan